Marka Olivia Garden

Dlaczego warto odsprzedawać szczotki w swoim salonie?

5 powodów, dla których większość odnoszących sukcesy fryzjerów zdecydowała się zaoferować swoim klientom szczotki do włosów.

Czy nie kochasz po prostu momentu, w którym Twój klient uśmiecha się po zobaczeniu efektu Twojej kreatywności w jego fryzurze? Ale … po wyjściu z salonu będzie musiał poradzić sobie z włosami samodzielnie, aż do kolejnej wizyty w Twoim salonie.

Większość fryzjerów – być może również Ty – zapewnia im dobry szampon i odżywkę do stosowania w domu. Ale czy to wystarczy, by w domu również mogły uzyskać idealną fryzurę? Często w domu nie uśmiechną się ponownie tak, jak w Twoim salonie… Auć!

Odnoszący sukcesy fryzjerzy nie przeoczają wielkiej szansy, jaką mają z odsprzedaży szczotek. Oto dlaczego powinieneś do nich dołączyć…

Nie pozwól im zniszczyć swojej kreacji w domu, odsprzedaj im pędzle!

Czasami nie tylko szampon czy odżywka są problemem w pielęgnacji włosów Twojej klientki, szczotka również! Będzie to ogromna zmiana w życiu twojego klienta w pielęgnacji włosów w domu, jak również zwiększenie szansy na powrót klienta, ponieważ twoje rozważania na ich temat będą budować ich lojalność wobec ciebie.

Twoje wsparcie nie kończy się na drzwiach salonu

Jako fryzjer oprócz włosów dbasz o dobre samopoczucie swojego klienta. Sprawianie, by czuli Twoje wsparcie jest niezbędne nie tylko przed i w trakcie usługi, ale także po… Chętnie wrócą do Twojego salonu, gdy poczują się dobrze i będą przekonani o Twojej fachowości. Bonus: będą Cię promować wśród swoich znajomych, gdy będą zachwalać Twoje piękne dzieło!

Zwiększ swoje dochody dzięki odsprzedaży szczotek

Jeśli sprzedajesz płyny i akcesoria do pielęgnacji włosów, możesz sprzedawać również szczotki. Nie przegap szansy na wypełnienie pustki w swojej strategii biznesowej. Wielu fryzjerów uważa, że jest to dość skuteczny sposób na zwiększenie swoich dochodów!

Nie jest trudno przekonać swoich klientów

Ponieważ szczotki są najczęściej używanymi narzędziami w rutynie pielęgnacji włosów, będziesz zaskoczona, wiedząc, że wiele klientek chciałoby kupić profesjonalną szczotkę, tylko nie wiedzą, która jest dla nich dobra. Znajomość nawyków klientów może pomóc Ci wydobyć to, co najlepsze z ich włosów, a to może dać Ci dobry pomysł na to, jaką szczotkę im sprzedać. Będą bardziej pewni, że kupują u Ciebie jako u swojego fryzjera. W końcu kto lepiej od Ciebie udziela porad dotyczących włosów?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *